Volledig Hitma-assortiment

Frequently Asked Questions

Zie hieronder een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. 

Algemeen

  • Waar kan ik het overzicht vinden van het Hitma-assortiment?

    Op deze pagina vind je een overzicht van onze productgroepen. Na het kiezen van een specifieke productcategorie, ga je automatisch naar de Hitma-website die hierbij aansluit. Het kan zijn dat wij het product dat je zoekt wel leveren, maar dat het (nog) niet online staat. Kun je een product niet op onze websites vinden, neem dan contact met ons op. We helpen je graag.

    Producten
  • Kan ik als particulier ook bestellen bij Hitma?

    Hitma levert voornamelijk aan bedrijven, maar soms worden bepaalde producten ook door particulieren gekocht. Wil jij als particulier een product bij ons bestellen, neem dan contact met ons op. We kijken dan naar de mogelijkheden en voorwaarden.

  • Hoe kan ik een offerte aanvragen of bestelling plaatsen?

    Een prijs aanvragen of bestelling plaatsen kan via het contact/offerteformulier van de productpagina, per e-mail, chat, telefoon of het contactformulier.

  • Kan ik een bestelling zelf afhalen bij Hitma in Uithoorn?

    Het is mogelijk zelf je bestelling bij het Hitma-magazijn in Uithoorn op te halen. Dit kan echter alleen op afspraak. Neem hierover dus altijd eerst contact met ons op. Klik hier voor de contactgegevens.

  • Leveren jullie ook aan België?

    Ja, Hitma levert de meeste producten in de gehele Benelux. Dus ook ook aan bedrijven in België.

  • Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

    De levertijd is sterk afhankelijk van het soort product. Levertijden van maatwerkproducten zijn uiteraard langer dan die van standaard producten die we op de plank hebben liggen. Ook speelt een rol waar de fabrikant gevestigd is. Uiteraard informeren we je zo goed mogelijk over de levertijdtijden. Neem bij twijfel contact met ons op. 

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Het is niet mogelijk een lopende bestelling via een trackingsysteem te volgen, maar onze collega's van de klantenservice kunnen je een statusupdate geven.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    In Nederland leveren we CIP. Dit staat voor ‘’Carriage and Insurance Paid’’. Dit houdt in dat wij alle kosten voor transport en verzekering betalen. Daarbij dragen wij verantwoordelijkheid van levering tot het moment dat de klant voor ontvangst tekent. Eventuele verzendkosten in België en Luxemburg zijn afhankelijk van het soort artikel en bedragen tussen de €0,- en €12,50. 

  • Wat zijn jullie betalingsvoorwaarden?

    Betaling dient binnen 30 dagen na factuurdatum te worden voldaan. 

    Bankrekeningnummer: IBAN: NL20ABNA0449036383
    BTW nummer: BIC: ABNANL2A | BTW: NL001066511B01
    Inschrijving bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam: 33202361

    Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

  • Kan ik mijn facturen digitaal ontvangen?

    Ja, uiteraard kun je je factuur digitaal ontvangen.

  • Ik heb een vraag over een factuur of krediet; wie kan ik hiervoor bereiken?

    Heb je een vraag over een factuur of krediet, dan kun je contact opnemen met onze financiële administratie via administratie@hitma.nl of +31 (0)297 514 640.

  • Kan ik bij Hitma stage lopen?

    Hitma is een erkend leerbedrijf en er zijn binnen ons bedrijf diverse mogelijkheden om stage te lopen (meewerk- en afstudeerstages). Ben je op zoek naar een leuke, uitdagende stageplek? Kijk op www.hitma.nl/over-ons/vacatures-stages-afstuderen of neem direct contact op met Xaviera van Ankeren.

  • Kan ik werken bij Hitma?

    Zoek je een afwisselende technische of commerciële baan? Ga je voor een goed salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, maar vind je een prettige werksfeer minstens zo belangrijk? Kom dan ons team versterken. Kijk op www.hitma.nl/vacatures voor onze vacatures of neem direct contact op met Xaviera van Ankeren voor een open sollicitatie.

  • Heb je een klacht?

    Natuurlijk is het heel vervelend als er iets is mis gegaan en als je een klacht hebt over ons product of dienstverlening. Dit willen we graag zo snel mogelijk oplossen. Stuur een e-mail met je klacht naar info@hitma.nl met als onderwerp ''klacht'' of bel +31(0)297-514614. Je kunt je klacht ook via de chat aan ons doorgeven.

  • Waar staat 'Hitma Bewust' voor?

    Ondernemen draait voor Hitma om meer dan de economische prestaties van ons bedrijf. We streven ernaar voor onze medewerkers een goede werkgever te zijn en realiseren ons dat we verantwoordelijkheden hebben op maatschappelijk gebied, binnen de technische sector en met betrekking tot duurzaamheid.

    Wij houden ons aan de principes die zijn opgesteld door ons moederbedrijf Indutrade (Indutrade heeft op 28 maart 2019 het Global Compact-duurzaamheidsinitiatief van de Verenigde Naties ondertekend) en nemen onze verantwoordelijkheid voor ons eigen gedrag, voor de producten en diensten die we leveren en voor onze impact op de planeet.

    Dit komt tot uiting in ons Hitma Bewust-programma: