Hitma klantenservice
Sinds november 2018 ben ik werkzaam op de klantenservice van Hitma. Op deze afdeling verwerken wij de klantorders in SAP en volgen deze op. Inkooporders worden ook in SAP geplaatst en, met name vanwege de levertijden, opgevolgd.
Single-use oplossingen
Vragen van klanten worden via de mail of per telefoon beantwoord. Voor vragen over bestellingen kan je ons altijd bereiken. Bijvoorbeeld wat de status is van een order, hoe het zit met de levertijd en of een order eventueel eerder geleverd kan worden. Ook voor certificaten kan je bij ons terecht.
Extra paar handen
In de ochtenduren kan je mij ook terugvinden in het servicegebouw in de cleanroom. Daar is zo veel te doen, dat een extra paar handen wel handig zijn. Zo help ik met het in elkaar zetten van single-use assemblie en heb ik veel afwisseling gedurende mijn werkdag.
Klanttevredenheid
Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Het is onze missie om ervoor te zorgen dat orders en inkooporders op tijd geleverd worden.