Customer Journey Expert
Binnen Hitma houd ik mij bezig met al het online-gebeuren. Ze noemen dat Customer journey expert maar ik vind zelf dat ik mij alleen maar bezig houd met: klanten de meest optimale beleving geven als ze op de website zijn en dat de website geoptimaliseerd is voor zoekmachines.
Overleg met verkoop afdelingen
Zo ga ik met de verkopers zitten om te bespreken wat hun speerproducten/hardlopers zijn en ze de vraag te stellen waar hun doelgroep naar opzoek is. Dan ga ik kijken of ik product, kennis en content kan koppelen aan zoekopdrachten in google zodat mensen/klanten die een probleem hebben of oplossing zoeken bij Hitma op de juiste plek/pagina terechtkomen.
Teamwork
Het grootste plezier beleef ik aan trajecten waarin alles samenkomt. Wij hebben een afdeling waar iedereen zijn eigen kwaliteiten heeft. Als we die allemaal in kunnen zetten bij een project, dan geeft dat een kick. Zo hebben we in heel korte tijd een draaiboek gemaakt en een script voor een video. Op een dag zijn we gaan ‘rennen’ en dat leverde heel goede content op in de vorm van een blogartikel, een leaflet, kwalitatief goede foto’s en een informatieve video. Vervolgens hebben we ook kwalitatieve landingspagina's aan elkaar gekoppeld, en alles gedeeld via de social media kanalen. We hadden echt een hele mooie cirkel gemaakt. Samen hebben wij in 2 dagen tijd iets neergezet waarvan anderhalve maand later gewoon was te zien dat we op 1 stonden in google en nog steeds staan!
ZZP'er
Naast mijn werk bij Hitma ben ik ZZP’er onder de naam Studio Immo en in die hoedanigheid houd ik mij voornamelijk bezig met design van logo’s, websites, leaflets, huisstijlen en video/ fotografie. Mijn werk als ZZP’er is absoluut mijn hobby dus mijn vrije tijd is eigenlijk bijna hetzelfde als mijn werk. Uitzoeken hoe videoprogramma's werken, wat is nieuwe software, wat zijn de trends op het gebied van zoekmachines etc.