Opleiding
Toen het tijdens het laatste jaar van de middelbare school tijd was om mijn studiekeuze te maken had ik geen idee wat ik wilde gaan doen. Na online onderzoeken en open dagen bezoeken besloot ik dat International Business Administration aan de VU Amsterdam de studie voor mij was. Niet omdat ik de vakken nou zo interessant vond, maar omdat je verplicht een half jaar in het buitenland moest studeren en dat leek mij fantastisch. Dit halve jaar heb ik op heerlijke wijze gespendeerd in het zonnige en roerige Lissabon.
Marketing
Tijdens de rest van mijn studie ontdekte ik dat veel business gerelateerde onderwerpen mij toch wel echt boeiden. Van deze onderwerpen stak marketing er met kop en schouders bovenuit, dus besloot ik me te gaan specialiseren in dit vak tijdens de Master Marketing aan de VU. Tijdens mijn Master heb ik veel geleerd over marketing skills als SEO, brand management en social media marketing, waar ik nu bij Hitma ook praktische ervaring aan kan toevoegen.
Werken bij Hitma
Wat ik zo leuk vind bij Hitma is dat, ondanks dat we een redelijk grote organisatie zijn, je altijd gewoon naar iemands bureau kunt lopen om snel een vraag te stellen (of een praatje te maken). Deze fijne sfeer is ook te merken tijdens het werken, waarbij je wordt geholpen waar nodig, maar ook vooral veel vrijheid hebt om aan de slag te gaan met projecten die je echt leuk vindt. Ik vind het ook erg fijn dat de rol van Content Marketeer bij Hitma heel veelzijdig is. Zo werk ik vooral aan de contentstrategie en -creatie en SEO, maar ook brand management, graphic design en audio- en video-opname komen dikwijls aan bod.
Vrije Tijd
Tijdens mijn avonden doe ik graag aan gamen, fitness en series en films kijken. In het weekend trek ik vaak mijn wandelschoenen aan om een ronde te maken in het bos. Ook spreek ik graag af met vrienden en de zaterdag sluit ik veelal af in de clubs van Amsterdam. Daarnaast hou ik van muziek luisteren en ben ik constant bezig met het uitbreiden van mijn (uit de hand gelopen) verzameling LP’s.